AUTOBUSEM MPK NAD MORZE

 

Trasa od Międzyzdrojów do Mielna.

 

Płatność: rezerwacja – przedpłata gotówka, przelew, lub bezpośrednio u kierowcy po wcześniejszej rezerwacji  i jej potwierdzeniu.

Jesteś zainteresowany zadzwoń tel. 74 851 81 31 lub 74 851 81 58

lub napisz na :

wakacje@mpk.swidnica.pl

 

ROZKŁAD JAZDY



WYMAGANA REZERWACJA 

CENA BILETU:

 

 W JEDNĄ STRONĘ : …….… 60 zł od osoby

TAM I Z POWROTEM : ……. 100 zł od osoby

Rozkład jazdy:

 

 

 

 

                                                                   * * * *

JAK ZAREZERWOWAĆ I ZAKUPIĆ BILET :

KROK 1:

W celu dokonania rezerwacji zadzwoń lub wyślij maila na wakacje@mpk.swidnica.pl

W mailu podaj:

1. Imię i nazwisko osoby rezerwującej

2. Telefon

3. adres email

4. liczbę biletów i ewentualnych ulg ustawowych

5. miejsce i datę odjazdu (rok, miesiąc, dzień)

6. miejsce docelowe i datę przyjazdu (rok, miesiąc, dzień).

7. PESEL

8. Prosimy  o wklejenie prośby o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych w mailu, w którym Podróżny dokonuje rezerwacji 

9.

Wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych wklejając poniższą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z umową przewozu, w tym realizacji rezerwacji i zakupu biletu przez Administratora danych osobowych, tj. MPK „Świdnica” sp. z o. o. z siedzibą w Świdnicy (58-100), przy ul. Inżynierskiej 6, KRS: 0000217735, NIP: 8842501652, REGON: 891524718.

Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o tym, że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru w razie przetwarzania danych osobowych z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązujących.

Podanie przeze mnie danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże jest niezbędne do realizacji celów wynikających z niniejszej zgody.

Odbiorcą moich danych osobowych mogą być inne podmioty współdziałające z Administratorem danych osobowych w świadczeniu przez niego usług na rzecz klientów.

Dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia realizacji umowy, jednakże nie krócej niż przez okres przechowywania wynikający z obowiązujących przepisów prawa.

10. Do trzech dni otrzymasz wstępne potwierdzenie rezerwacji z terminem dokonania przedpłaty i kontem MPK, na które należy dokonać przelewu w przypadku płatności przelewem.

KROK 2.

Po otrzymaniu wstępnego potwierdzenia rezerwacji należy dokonać opłaty za przewóz.

1. Opłatę można uiścić bezpośrednio w kasie MPK Świdnica przy ul. Inżynierskiej 6, lub w punkcie sprzedaży biletów MPK na Pl. Grunwaldzkim. Dowodem zawarcia umowy przewozu jest bilet .

2. Opłatę można uiścić dokonując przelewu na konto :

ING Bank Śląski S.A. 72 1050 1908 1000 0023 5108 7180

i wysyłając potwierdzenie przelewu na : wakacje@mpk.swidnica.pl

3. Do trzech dni od wysłania potwierdzenia przelewu otrzymasz mailowe potwierdzenie zawarcia umowy przewozu wraz ze skanem biletu, który należy wydrukować.

 

UWAGA:

1) Bilet jest dowodem wykupienia przejazdu i należy go okazać Kierowcy podczas wsiadania.

2) Kierowca dysponował będzie listą uprawnionych pasażerów i ma obowiązek sprawdzić bilety oraz obecność podczas pierwszego wsiadania.

3) W korespondencji mailowej należy korzystać z opcji: „odpowiedz” tak by zachować ciągłość korespondencji i zawsze podawać nazwisko i imię oraz telefon osoby zamawiającej.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH.

 

Administratorem danych osobowych jest MPK „Świdnica” sp. z o. o. z siedzibą w Świdnicy (58-100), przy ul. Inżynierskiej 6, KRS: 0000217735, NIP: 8842501652, REGON: 891524718.

Ma Pan/i  prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru w razie przetwarzania danych osobowych z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązujących.

Podanie Pani/a danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże jest niezbędne do celów związanych z realizacją rezerwacji i zakupu biletu.

Odbiorcą Pani/a danych osobowych mogą być inne podmioty współdziałające z Administratorem danych osobowych w świadczeniu przez niego usług na rzecz klientów.

Dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia realizacji rezerwacji i zakupu biletu, jednakże nie krócej niż przez okres przechowywania wynikający z obowiązujących przepisów prawa.

REGULAMIN
TARYFA PRZEWOZOWA